tisdagskväll

tisdagar är dom värsta dagarna på hela veckan, varje vecka.
men jag har tagit mig igenom denna dag oxå:)
jag har varit små seg hela dagen och när jag kom hem dog jag i soffan och höll nästan inte på att komma iväg till träningen men det gjorde jag och är så sjukt nöjd med det:D
blev step idag och det va äckligt jobbigt jag trodde jag skulle svimma men jag tog mig igenom det oxå:)

har precis ätit, idag blev det lax och rotfrukter i ugn. jätte gott! det ska jag göra igen.
jag är bättre på mat än vad jag trodde:) de gillar vi.
ligger här i soffan och ska börja göra mig i ordning för natten.
tråkigt att knappt hinna hem innan man måste gå och lägga sig:P
menmen:) tur att helgerna finns!

sov gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0