Fredag

Fick sluta jobbet tidigare idag, vi hade typ ingenting att göra. så de va skönt:)

lilla ange är lite små sjuk så jag köpte cola och chocklad till henne på hem vägen , då blev hon glad:)
ska snart gå till gymet:)) sen ta en efter längtad dusch :)

ska bli mysigt me middag hos johanna idag, kul att träffa lite nya tjejer :)
och ta massa kort me min nya fina kamera! tjohoo

vet inte riktigt va jag ska träna på gymet. men springa 5km ska jag göra!
jag har 5 kg kvar till mitt mål:) men jag måste börja skärpa mig mer me maten om det ska gå fort, men de är så gott me mat speciellt onyttig haha. speciellt på söndagar:P haha aja det får gå endå.
jag har några månader på mig till sommaren och stranden:P
de fixar jag!


Kommentarer
angelique skrev:

du är bäst älskling! :) <3

2011-01-14 @ 15:36:40
URL: http://aangelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0