Måndag

rickard och daniel va här i helgen. Dom kom fredagskväll och åkte hem söndag.
Det blev en mycket lyckad helg måste jag säga!
Jag och ange satt och drack lite vin och myste i soffan sen droppade dom in vid 10 tiden och vi började föra för att sedan gå ner på stan och bli kalas allihoppa! haha rickard kunde inte gå så ange fick typ leda honom hem, jag hittade inte hem dom 100m som vi var hemifrån så jag och daniel satt och i en taxi och åkte ca en halv minut.
sen skratta jag så jag dog:P så kan de¨gå när man dricker för fort:P
lördagen va de jätte frukost och sen ner på stan en sväng.
Hamnade på fridys och drack lite öl och nån drink ;P
Sen gjorde daniel middag som blev hur god som helst:)

efter det så ramla det in massa folk här, så vi blev ett bra gäng :D
lyckat tycker jag:) sen gick vi ut på yazzy men det blev inte så långvarit eftersom vissa va ganska fulla :P

Igår stor städade jag hela lägenheten och degade me ange hela dagen:)
sen kom lars på middag, de va mysigt:)

idag har det varit kaaaos på jobbet. ingenting har gott som det ska och allt bara va kaos..
inte bara för mig utan för alla, som tur va;)

blev klar me alla retur idag! skööönt. så imorgon ska jag packa onepiece så händerna blöder:P

har varit och tränat idag oxå. va ju sjuk förra veckan så har inte varit på gymet sen en vecka tillbaka och det KÄNDES! fyfan. orkade fan itne springa idag. skit tråkigt. blir så arg på mig själv när det går så dåligt.
menmen. styrkan gick bra i allafall. får ge gärnet i morgon istället:))
då är det mördarpasset step:P

nu tänkte jag göra lite te och krypa upp i soffan:)




Kommentarer
Michaela skrev:

Nu är jag tillbaka!! - Igen =)

2011-01-25 @ 23:04:32
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0