Lördag:)

Igår blev en väldigt lyckad kväll! JÄTTE god middag hemma hos johanna med trevligt sällskap.
det som skulle vara en tjejmiddag blev något helt annat då det kom 10 killar typ haha.
men de va jätte kul och vi gick ut på ett ställe som heter blå, house musik. vet inte hur det stavas haha.
Jag hade as kul och det tror jag dom andra hade med.
tequila och öl hela kvällen haha.
idag har jag mått förvånansvärt bra. har ju självklart varit trött och legat i soffan hela dagen:P
men jag harinte mått dåligt:) det går bra att ta första ölen oxå! kanon!

Ikväll ska lilja och tove spela på yazzy, mina tjejer:)) får se om vi går dit eller någon annan stans.
Linn jesper och mats kommer på middag ikväll, sen kommer lars och co så vi blir ett gäng:) kommer bli proppfullt i min lilla lägenhet :) kuul!
johanna kommer strax så ska vi göra oss i ordning och fixa me maten!
kommer bli en trevlig kväll idag igen:) i like my life!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0