Fredag

Förlåt för dålig uppdatering av mig..:P
Vad har jag gjort? hmm.. jag har tränat måndag tisdag och jobbat såklart:)
onsdag va det we will rock you med ange och hennes jobb. as bra!:) det va kul att få följa med på det.
efter det blev den en utång som spåra som vanligt:P men det va kul och jag sov ingenting utan fick till jobbet typ full:P va ganska sliten... men de gick bra! tur att vi itne hade så mycket att göra:P
sen igår efter jobbet tog jag med mig lars och oscar hem så gjorde vi  mat och sov haha.
det va meningen att vi skulle titta på film men vi somna alla tre:p

jag har varit så dålig på träning och mat den senaste veckan..:/
har inte motevation , det har försvunnit av någon anledning.
men snart kommer jennie hem och då ska vi börja träna tillsammas :))
kuuuL! jag längtar tills hon kommer hem och ska bo hos oss!
känns att hon har varit borta!

ikväll blir de middag hemma hos stine:)
sen ska jag träffa chiri i morgon ikväll och linn på dagen:)
ska träna fredag lördag söndag så inge alkohol för mig i helgen! hoppas jag:P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0