Måndag

Helgen har varit sjukt bra:D
både fredag lördag blev mycket lyckade.
Lördagen startade jag linn jesper johanna och mats me middag hemma hos mig.
Jätte trevlig och gott:) sen kom lars henke oskar dosit simon och hans tjej:)
blev sent och dom gick ut innan oss! så när vi gick ut va de för sent och alla ställen va typ fulla:P
men men jag och johanna hamnade på något b ställe men de va kul endå!:D
peter och christoffer kom sen så det va trevligt!
fulla blev vi och johanna låg tydligen och krama toalettstolen haha. illa!

igår va de en RIKTIG fettis söndag. ange och jag gjorde jätte god frukost eller mest hon.;P
sen senare på kvällen kom lars och vi skulle gå och beställa sushi men de blev sushi och pizza och godis och popcorn. haha jag kunde inte röra m ig på typ 2timmar för att jag va så mätt!
men somnade tidigt igår och har sovit hela natten, eller jag har vaknat typ 2-3gånger. vet inte varför:)
menmen. är hyfsat pigg idag!

Min Ange fyller år idag:) vi ska nog dricka lite vin och umgås ikväll.
hon ska bestämma hela dagen, jag måste bara komma iväg och träna efter jobbet.
uscha ångest sen igår!!:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0