Tisdag

Igår somnade jag lite efter tio, det va behövligt! känns som att jag inte har sovit ut på flera veckor.
Idag kommer ange hem :) hon verkar ha haft det toppen, jag har fått en del fyllesamtal och sms:D sötunge!<3
vi ska äta middag ikväll efter att jag har varit och tränat om hon är kapabel till det:P
hon lät litee trött när vi pratade nyss:P

just nu sitter jag med massa returer som aldrig tar slut. men snart så. efter denna dag:)
snart är det lunch oxå. sen är de bara 4 timmar kvar:)

ikväll ska jag gå på pass, step och styrka:) ska bli kul!

jag känner mig ganska seg ävenfast jag sov så bra inatt. antingen sover man för lite eller för mycket det finns inget mellanting påmig verkar det som...

jag hoppas lars fixar en bil så vi kan  åka hem sista helgen i januari så jag får med mig min bräda tillbaka:))
det vore asakul. så kan vi åka snowboard hela helgerna:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0