onsdagskväll

Idag har dan gått fort på jobbet faktiskt. :) dagarna går för fort. hur ska man hinna med allt?:P
efter jobbet sprang jag i allafall hem och bytte om och sprang vidare till gymet:))
gick jätte bra idag, är helt slut i kroppen känner jag. så det blir nog bara lite styrka i morgon.
fast jag vet hur jag är, kommer stå på de där löpbandet i allafall haha.

Efter gymet sprang jag hem och tog en snabb dusch för att sen vidare till lars och co med ange:)
Där bjöds det på taccosoppa. hur gott som helst! det är mysigt att vara hos dom:D
så har varit där en stund om umgåtts, sen bestämde jag mig för att gå hem och ordna me lite saker.
Har bla försökt att komma in på min internettbank sen jag kom hem och det har ju gått åt helvete.
såååånt blir jag trött på.

en annan rolig sak är att jag träning och kost ger resultat, jag fortsätter gå ner i vikt och är så glad för att allt går så bra :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0