nytt år nya möjligheter!

Tänkte ta tag i det här igen.:)
det är kul att kunna se tillbaka på saker som man gjort.
Det har hänt mycket..:P
jag va hemma under jul och nyår. jätte mysigt.
Jag har aldrig uppskattat julen lika mycket som jag gjorde iår, antar att det är för att man inte är hemma och träffar familjen så mycket nu. Det va i allafall hur mysigt som helst.:) god mat och mycket skratt.
Nyår va det middag hos mig och sen fest hos nicklas och viktor:) trevligt! men för mycket alkohol..
Det tråkiga är att man inte hinner med alla som man vill hinna med, och vissa blir besvikna.
men det gör jag inte med vilja, jag försöker så gott jag kan..

Väl tillbaka i oslo. Förra söndagen kom jag kl halv tolv.
kom in i våran lilla lägenhet som i sortsätt va tom och allt va nerpackat. tack ange:)
måndag jobb och städning och packning det sista i lägenheten
tisdagen va det jobb sen flyttning av saker med hjälp av oskar! taaack, utan dig hade det verkligen inte gått.
Fick låna thomas (chefen) bil, självklart råkar jag låsa in bilnycklarna i bilen . kl va då ca halv tolv påkvällen.
KUUL fick ringa honom och skämas. det visade sig självklart att han inte har någon reservnyckel och fick försöka lösa problemet i typ två dagar:P
pinsamt men det löste sig tillslut. tack gode gud.

sov hos lilja och co tisdag till onsdag eftersom jag drog ut allt ur lägenheten och hade inte inflyttning i nya förens dagen efter:P

Men nuuu är allt på plats ange är häär och vi har det så bra. efter ett halv år i denna stad har vi hittat rätt:) känns mycket skönt..

Alla har ju nyårslöften, jag med såklart:)
jag ska ta tag i träningen igen, hade uppehåll 3 veckor när jag va hemma:P ojdå!
men jag har kommit igång bra nu och maten är jag bra på:) så det kommer gå bra.
ska dra ner på alkoholen och det ska inte vara några problem:)

igår hade jag lars henke och oskar på middag, dom fick thaisoppa. Jötte gott:)
deras tvättmaskin har gått sånder, så klart man ställer upp med att låna ut våran!
sen tittade vi film hela kvällen sen sov jag så gott så:)

Idag ska jag äta frukost , träna och sen har vi middag för tjejerna:) 8 st blir vi ikväll! Kul:))
saknar anna jennie och sofie dock. men dom kommer tillbaka snaart:)

nä nu ska jag gå ner och handla frulle:) äggröra me bacon bliree:)
jag är ganska seg och ligger i min onepiece:P



Kommentarer
angelique skrev:

<3 <3 äntligen! och jag är LEDIG idag :)

2011-01-08 @ 17:21:18
URL: http://aangelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0