Måndagskväll

Idag har det varit en tankefull dag med mycket olika känslor.. det blir så ibland.
Men nu är det bra, orkar inte gå inte veta vad som händer. lägger det åt sidan och ser framåt.
det som händer det händer!

Det gick bra på jobbet idag och jag blev klar med min bur med returer som jag hade tänkt mig.
Efter jobbet gick jag bara hem och bytte om och sen till gymet och mötte jennie:)
Sjuukt mycket folk. alla nyårslöften, det dör snart! skönt:P
Men det gick bra endå. körde lite styrka och sen sprang jag 5km , skönt! höll typ på att flyga av det där jäkla rullbandet en gång haha. men det gick bra som tur va! annars hade det blivit lite pinsamt.;D

nu sitter jag och har precis ätit upp mina goda måndagsmat som jag gjorde.
idag blev det hemmagjord wook med biff. blev kanongott:)
har ju slutat med pasta ris potatis och sånt. det funkar jätte bra!
man behöver faktikst inte det.. hur bra som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0