Torsdag!

hann inte med att blogga igår:P
jobbade hela dagen sen kom jag hem och gick ut och sprang.
Hade bestämt med kristin att vi skulle ut och äta så mötte upp henne och hennes vennina vid halv åtta och gick och spiste sushi! som jag skrev på face igår as god sushi as gott vin as god jordgubbsmojito as trevligt sällskap as trevlig kväll! sov gott :) . haha blev nog lite på lyset?? haha men det va otroligt trevligt!
dock glömde jag anches kamera hemma så inga bilder blev det :(

Idag har jag jobbat nästan 12 timmar... helt slut nu.
ska lägga mig i sängen och kolla idol:)

skulle laga mat och det blev fiskpinnar med makaroner. bara det att fiskpinnarna blev SJUKT brända. lite för brända till och med. och ni som känner mig vet att ja gillar brända saker. men det här va till och med för mycket för mig haah. men det gick att äta:) gottgott.

imorgon är det jobb 8-16 sen SKA jag hem för ja har bestämt me jennie och hon blir så arg när hon måste sitta och vänta på mig när jag jobbar över;) haha sötnos.

kanske blir en öl ikväll om jag orkar, med vem är en hemlighet hihi:)
sov gott:)


Kommentarer
Martin skrev:

Du fulgte tydeligvis ikke med på morgenmøte vi hadde på fredag!!! det er ikke lov til å gå i klærne vi selger!!!!

2010-09-22 @ 23:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0