Tisdagskväll

Sitter i sängen och skypar med malin:) haha människa:P

Idag har jag jobbat, det gick bra men det känns som att det är lite dålig stämning bland oss.
vet inte varför. kanske för att det är mycket attt göra och alla är trötta:P
jaja får ändra på det i morgon:)

va ute och sprang i dag sen kom lars förbi och jag bjöd varmakoppen med makaroner och vitlöksbröd!
bra gott:)
ska kolla lite på paradise hotel sen ska jag sova.

anche jobbar natt så hon kommer och kryper ner hos mig vid 4 tiden i natt:P
nä nu ska jag lägga min i sängen och sova lite:)
pigg och glad i morgon???:)

kunde verkligen inte sova inatt, gick och la mig tio och somnade vid 3 kanske??
vad är det för fel på mig?:/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0