söndag

jadaa såklart ja gick ut igår, fattar inte vad mitt problem är. man kan ju inte ta det lugnt en kväll??:P
nejnej de går inte.
blev några öl till en början med anna då i egentligen skulle dricka kaffe men vafan en öl och en kaffe tack!:)
så blev det några till ...:P
slutade med att jag mötte upp kristin och hennes vän och vi satt oss på sosialen, mycket bra ställe!
jag va sjuukt trött men det va trevligt och jag va inte hemma allt för sent:)

idag har jag varit på brunch hemma hos ny inflyttade lars:)
och vi tittade på film med hans romisar:) det va nice, men jag kunde inte konsentrera mig och inte heller sitta still:P
menmen. Mötte saknade Linn:) vi åt lite och sen fick jag följa me hem till henne och jesper:)
JÄTTE mysig lägenhet, det kommer bli grymt när allt är på plats. och nu bor vi 2 min ifrån varann:D
haha.
det va roligt att se dom igen:)

imorgon blir det jobb igen, jesper är tillbaka,. skönt! då slipper jag allt skit som har varit.

nä nu ska jag lägga mig i sängen och titta paradise hotel;D nörd man har blivit.. men men kul är det.
Sov gott kära vänner:)

om två helger fyller jag år och ska komma hem och hälsa på!!!!:)
längtar. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0