Onsdag

Förlåt för jätte dålig uppdatering.
Vi har inte haft något internett hemma på typ två veckor.

Och nu har vi flyttat oxå! haha
jag och ange bor nu mera i en liten liten lägenhet bara hon och jag:)
skönt. igår direkt efter jobbet började vi flytta och vi kom i säng kl 2:P
Jag fick låna thomas bil som är en range rover. seriöst värdens största bil haha
och den körde jag omkring i, snurra runt i hela oslo:p
men bra gick det och vi hittade till ikea efter lite om och men;P

ikea är bra kul! vi köpte massa bra saker. tror nog bästa köpet va plastblomman jag tvingade ner i korgen haha
inte lika omtyckt av ange, men GUD va bra det blev;)

så i natt sov vi första gången på våran nya bäddsoffa. en aning hård haha men men! bra blir det med lite mer kuddar och skit.

jag har hunnit fylla år och varit hemma och hälsat på :)
det blev en sjukt lyckad födelsedag tills en viss person ska förstöra och börja bråka men det hade jag kanske räknat med;P
det va i allafall jätte kul att träffa alla:)

Sen har jag varit själv hemma en hel helg. det kan va det tråkigaste jag gjort:P
men det gick bra och nu är ange tillbaka:)

nästa helg bär det av till stockholm igen:) med jobbet dock. vet inte hur mycket tid jag kommer få men jag hoppas jag hinner hem och kramas lite e familjen.
och att alla mina vänner kommer på festen vi ska ha :D
berns 8 oktober:) de blir as fett som thomas sa hahaha

och LINN ska med:D


Kommentarer
angelique skrev:

njaae blomman var väl inte det bästa so far, men aja jag får ge mig! fick ju faktiskt en blå sax!

och det första du gör är att lämna mig nu när vi flyttat :( BLÄ! men du kommer få det AS FETT! haha, synd att jag inte kan följa med bara :)

2010-09-29 @ 21:57:17
URL: http://aangelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0