måndag

Idag har jag varit jätte trött. jag måste ta de lite lugnt på helgerna jag orkar helt enkelt inte:P hehe

dagen på jobbet har varit tung eftersom jag har varit så trött :P och vi har jobbat myckeet idag.
inventering och det är hur mycket som helst.:P men men det gick bra. tiden gick fort och jag tvär tog i sängen när jag kom hem. sov i kanske en timme. Brukar aldrig sova middag men idag behövdes det tydligen.
Just nu sitter vi i sängen och väntar på sms från lars.
Vi ska ta en promenad dit och hämta lite grejer som jag glömde när jag va på brunch i helgen:P

Så idag blev det ingen träning för mig.  måste ut imorgon. sen längtar jag till lön för då ska jag köpa gymkort och bli seriös på riktigt! måste sluta äta så mycke skit på helgerna... blää
den 25 blir de ändring på det :)

OM två helger åker jag hem:) ska bli så skönt att komma hem och mysa me familj och vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0