måndag

idag blev jag hemma från jobbet, har sjukt ont i huvudet och det vägrar gå över.
men ska dit i morgon, måste. får ångest av att vara hemma. men så blir det ibland.
har haft en mysig morgon och ätit frukost me anche efter att hon va ute och gick i solen.
hade velat följa med men orkade inte.

helgen har varit kanon, blev minst sagt överaskad i fredags när jag kom hem från jobbet va jag inställd på en lugn fredag med kanske bio eller nått. men ikke.
jennie och anche hade planerat en helkväll på wallmans. dinner show. det va den bästa födelsedagspresenten jag har fått. tack så jätte mycket tjejer . älskar er:)
det va jätte god mat och massa dricka. och showen va grym:) dit ska jag igen.

lördagen va vi hemma hos jennie sofie och anna. blev lite mycket alkohol och tidighemgång för mig.. jaja sånt händer.

igår kom lars förbi och jag anche lars titta på filmen salt. JÄTTE dålig.
köpte massa godsaker så det va ju bra det i allafall;)

åker hem på fredag:) ska bli kul att komma hem! <3
när det är så få dagar kvar att komma hem kan jag inte tänka på något annat.
saknar alla så mycket:)

tack jessica och anna som ska ner till rp och fixa me menyn idag:)
kommer bli topP! <3<3<3

såhär såg jag ut när jag va på väg till wallmans. hörde och såg ingenting, visste ingenting.
hade min ipod i på högsta volym. haha herregud.

efter "lite champang" blev vi ännu gladare än vad vi redan va innan;)

tack tjejer för en oförglömlig kväll. tacktacktack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0