Tisdag

jag är bara trött trött törtt:P inte alls kul men sånt är livet.
igår somnade jag typ vid 10..
kanske inte värdens bästa dag på jobbet heller, kanske för att jag aldrig kan hålla kärften men men.
snart ska jag och ange ut och gå lite.:)
jag har aldrig kännt sånt här behov av att träna. men det har varit för mycket utgifter denna månaden så inge gymkort förens om några dagar...
men men:)
ska se om det kanske är någon kickboxning idaaag?:)
hoppas på det..


dagens komentar Jag är van vid torka, överlever nog den här med. hahah man kan ju inte göra mer än att skrattaaaa. tack för att du finns min sköna:D


Kommentarer
Christopher skrev:

Snygg tjej! ;)

2010-10-19 @ 20:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0