onsdag

hey:)

Igår va jag och ange på ikea hela kvällen, vi åkte direkt efter jobbet och kom hem vid nio.
vi köpte en jätte bra skohylla som egentligen inte är en skohylla men bra blev det:) mycket förvaring och det behövdes till alla våra kläder?? vart kom dom ifrån?:P haha jaja.

Jag håller på att packa lite tills helgen. jag vet verkligen inte vad jag ska ha med mig.
Thomas vill att vi ska ha onepiece på oss på fredag på berns?? haha aja jag har valt en idag iallafall:)
vi får se, jag ska byta under kvällen;)

idag har jag köpt ett par nya skor och en fin liten klänning:)

det kommer nog bli en galen helg:D
är as taggad samtidigt som jag är lite nervös?:P vet inte ens för vad.
roligt att linn ska med:)

ska bli kul att träffa alla vänner:)
jag har ingenaning om hur helgen ser ut men vi ska åka båt på lördagen.
men knappen och hackim från nrj bland annat?:P hehe fattar noll-:D

nä nu ska jag kissa och gå och lägga mig.
vi hörs!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0