måndag

Tja bloggen... haha

idag ja så började ju inte dagen som den bästa..
trött som jag va efter en sen hemkomst igår så satt jag mig på fel buss på väg till jobbet i morse.
bra jobbat emma. och självklart gick det inte att gå av buss jävel förens typ en halv timme efter.
så där gick jag av hade inte en aning om vart jag var någon stans och kallt va det.
Så jag ringde martin på jobbet och bad han komma och hämta mig.
han bara skratta åt mig och sa att det va typiskt mig,.
vart  han skulle hämta mig visste jag ju knappt heller haha men 40 min senare kom han och räddade mig.
så en timme sena på jobb, haha men dom skratta gott åt mig. bjuder på den.. kul;)
dagen på jobbet har gått bra jag har bara varit jätte trött.
efter jobbet så gick jag hem till jennie och gosa lite me henne:) min lilla gosegris<3
sen mötte jag ange så handlade vi lite och promenerade hem och gjorde middag.
nu ligger vi i sängen och ska snart se på ensam mamma söker:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0