Lördag

jag känner mig alltid trött. skit.
nä ska börja springa på måndag igen, har varit sjuk i två veckor och det går aldrig över men det skiter jag i.
bläää känner mig som en bulle. menmen;D

igår hade jag och ange mysig middag och åt massa gott till i idol:)
sen gick vi ner på byn och mötte jennie och sara.
körde en lite bar runda som va jätte trevlig:)

vi har massa att göra idag vi ska till ikea, förbi jennie och jesper  o linn och lämna grejer.
nu gick hon precis till jobbet som ligger 5 min bort för att ha möte så jag måste fixa till mig lite tills hon kommer hem.
ligger liksom i onepiece i sängen:P
vi har ätit jätte god och mysig lördagsfrukost:)
vi har det bra! jag gillar det!

jag vill ha en myskompis oxå, mycket man vill här i livet! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0