Fredag!

Halloj!

Igår jobbade jag över nån timme sen åkte jag hem och titta lite på kungar av tylösand, åh herregud vad dom människorna förstör sitt liv... men men det är kul att se när andra människor skämmer ut sig samtidigt som jag ibland sitter och skäms över det dom gör?? haha jaja.

laars kom förbi och titta på lägenheten och jag bjöd på god middag:D
sen gick vi och köpte glass som vi åt med fruktsallad! sjukt gott och sjukt länge sen:D
sen tittade vi på film, den börjad bra och slutade med att den spårade ur en aning haha.
sen sov jag som en stock tills ange ringde och ville komma in.
jag tror jag gick i sömnen för jag slängde bara på mig en tröja och gick ut haha.
men men. somna om ganska fort tror jag. men känner mgi trött idag. kanske för att jag somna vid 12:P

idag ska jag och ange bara ta det lugnt, äta middag kolla film eller alla serier vi ligger efter i;D
och bara mysa:)

imorgon ska vi på fest hos lars men det vet hon inte om ännu:D
och jag ska sova längeeeeeeee:)

Min nya grej är google språkverktyg. AS BRA:D
man kan skriva på svenska och över sätta deet till vilket språk som helst:D
eller bara kopiera en text klistra in och översätta på svenska!
det använder jag hela tiden nu eftersom jag sitter på supporten denna vecka och det ringer och mailar sjukt mycket danska finska engelska och svenska människor:)

jag längtar tills nästa helg, tror det kommer bli kanon!:)

Kommentarer
erica skrev:

ja!, vi saknar dig med! dock har jag slutat jobba där nu. men vi saknar dig ändå! haha! du får säga till när du är i sverige igen så får vi slå ihop nått allesammans :)

2010-10-02 @ 13:43:04
URL: http://suddenlythough.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0