får ta tag i detta igen.

Halloooj!

nu tänkte jag försöka komma tillbaka:P
vet inte riktigt vad som händer men jag har inte hunnit? eller något:)

förra helgen va vi ju i stockholm med jobbet och hade realesefest på berns på fredagen.
Flög här i från kvart i åtta och kom fram till hotellet vid 10 tiden. jätte fint och mysigt hotell:)
sen åkte jag in till stan och träffa malin och sen hem och hälsade på pappa och mamma som sedan körde mig tillbaka till hotellet:)

fredagen blev mycket lyckat:) lördagen va man lite seg men vi åkte in till stan och åt lunch sen hade vi en jätte middag med 5 rätters på kvällen , som förövrigt inte va så gott alls:P för att sedan tillbringa kvällen på cafet! sjuukt bra kväll:D blev efterfest på hotellet och några grabbar sprang runti mina underkläder på hotellet hhaa.rolig syn!

söndagen blev jag väckt efter 4 timmars sömn och fick reda på att jag skulle va klar om 10 min för att vi skulle ut och åka riddbåt eller va det heter!
trodde att jag skule spy och dö på samma gång. men ikke. det gick as bra och jag mådde hur bra som helst. det va jätte kul!
vi blev avsläppta och skulle ta oss hem. 17st i onepiece som hade gått vilse haha.
kan bara tänka mig hur det såg ut!
på kvällen åt vi sushi och sen ut på chafet igen för att sedan flyga hem kl 6 måndag morgon. jag mådde skiit och det va jag inte ensam om haha.
men det va det värt!:)

veckan har gått bra med jobb som vanligt. jag har varit bakis tills onsdag typ:P
ifredags va vi och såg hoff. som va sjuuuuuuuukt bra live . 8 tjejer , jätte trevligt och kul!:)
bara jag och lilja som fortsatte efterfesten senare:P haha

igår följde jag med jennie hem till christian som bjöd på jätte god middag och trevligt sällskap, blev en lugnkväll för oss. hur trevligt som helst:)
christian fick nog bästa presenten av oss;) lösfitta och en trasigonepiece haha.
gillaa.

nu ska vi iväg och träna kickboxning. får se om jag döör eller nått. kommer inte kunna gå imorgon i allaflall haha. skönt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0