torsdag




igår va en jobbig kväll, varför är det så svårt.
saknaden gör ont fast jag vet att det är det bästa.
men det är svårt, men jag vet att jag klarar det.

tack danielle för att du finns!
jag älskar dig.

Ångra aldrig det du har gjort, utan det du aldrig gjorde.


Igår åkte jag hem till chrille på morgonen.
ronnie va där och vi prata lite och åt hårdbröd!:)

fia och lilla oliva kom ner! GU VA SÖT!:)
båda två :P så vi fika lite på kaffestugan för att sedan äta lunch på kolgrillen, sjukt länge sen.
men det va gott:)

sen åkte vi till cosmonova och gickpå musum. ganska tråkigt men mysigt:P
sen åkte jag hem och åt middag med käre mor.

ska träffa fia och oliva på söndag igen:)


Imorgon kommer jennie hem! WIIIIIIIIIIIHOOOOOOOO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0