tisdag och glad!

 

Igår sågs jag och anche och sökte jobb och bostad i norge i 4 timmar:P
Och det gav resultat!:D vi har två lägenheter och ett kollektiv som är intressant.

hoppas bara på jobb här nu oxå, vet inte riktigt vart man ska börja leta.
det är svårt. men vi fixar allt.

Helt sjukt att det verkligen är på gång nu!:)

det känns bra, det känns jobbigt.
men jag har alltid velat ut och fara men träffade dig och blev kvar.
som jag absolut inte ångrar, men nu är det dax ,det här är den enda möjligheten.
sen kommer jag bli för gammal och måste börja plugga för att sedan skaffa mig ett liv?:P

Jag längtar såå!. jag hoppas verkligen på jobb nu. hoppas hoppas hoppas.


vaknade upp och mådde sådär idag, jätte förkyld och lite hänging.
säkert pollen och hunden... blä men men

lunch om 45 min. skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0