måndag.

jahaja, vet ínte vad jag ska säga.

det är slut?... det är sjäälvklart sjukt jobbigt.

men bäst för oss båda.

älskar dig och är jätte ledsen för att det inte fungerar.

kommer aldrig glömma dig.

 

flyttat hem... känns bra men vafan:(

 

jag och anche har börjat planera vårat nya liv. hoppas vi åker snart.

så skönt, vill bara komma bort.

Emma lorentzon känd för att fly när det är jobbigt, men det är inte så den här gången vill bara inte vara kvar i salem, jag vill ut och träffa nya människor komma bort lite.

kommer bli grymt!

 

saknar jennie så jag nästan dör, fan.

 

tur att jag har mina vänner , hade aldrig klarat detta utan er.! <3

massa kärlek.

 


Kommentarer
Jessica skrev:

jag älskar dig! <3

2010-05-07 @ 15:37:09
URL: http://jessberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0