fredag!:)



Grattis älskade mamma!
ses i kväll, då vi ska äta gott och umgås!:):) <3

Idag när jag vakna vad jag iför sig sjukt trött.
Kom på tåget vid 06.00 och de kommer på en gubbe som va sjukt full och öppna en ÖL! kl 6!
helt sjukt, stackars människor.. fy va hemskt. Men men
Sjukt ljust ute  när man är på väg till jobbet, man kan ju inte bli annat än glad:D
varmt är de också!:)


Igår träffade jag camilla som bjöd på god middag! :)
pratade och umgick! jätte trevligt!, måste bli oftare!

Sen åkte jag hem och lagade mat till stoffe sen va det dagt för lägg dax.
började tjaffa med stoffe, helt utan anledning igentligen? bra emmaaa. men ibland kan det va skönt att få ur sig allt:P men antagligen va det bara för att jag va trött och så går det ut över honom, tur att han vet att jag älskar honom:P men det löste sig som vanligt:) och han somna på min axel<3

Imorgon måste de tvättas och packas! sover nog hos mamma och pappa i morgon eftersom vi ska iväg på natten:) SÅ SKÖNT:D ska umgås med stoffe och familjen och bara vara! i like!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0