träningsvääääääääärk






Shitpommes, helt slut i kroppen. helt död!:P
skulle inte träna igår:P men råkade svänga förbi gymet endå!
bea jag danielle och mimmi körde boxning, sjuuukt kul men sjukt  jobbigt.
men så snygga vi blir;P

idag ska jag som sagt träffa camilla:) ska träffa henne i huddinge, kanskeee blir en sushi vem vet?;D
idag har jag inte med mig träningskläderna så det blir nog inget idag, men i morgon kör vi igen:)
såg igår att mina träningsbyxor som jag fick i julklapp håller på att bli lite slitna:( men det är kul för då får jag köpa nya !:D det är fan sjukt kul att köpa träningskläder, finns så mycket snyggt!:)

igår lagade jag och stoffe 5 kg chiliconcarne haha , så vi har några matlådor i frysen nu:D
kanon!:)

imorgon fyller mammasen år:) <3<3 ska köpa en present idag tror jag:)
så vi ska dit på middag, sen bär det åt på till vemdalen på lördag:D:D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0