Tisdag, sämsta dagen!

God morgon gott folk!:)

Min klocka ringde 05.15!! okej... helt olagligt borde det va att gå upp så tidigt.
Men nu är jag på jobbet och känner mig helt okej!:) tog en rask promenad från karlbreg till jobb ca 12min.
Det va bra gjort, vakna till lite!

Igår jobbade jag till 17.45 sen åkte jag direkt till gymmet och möte min syster!
Det va kul, hehe anna va duktigt faktiskt;D tråkigt bara att banden va upptagna, så det blev ingen springning igår bara crosstrainer i 20min... och styrka och sola!:))

idag ska jag träna med mamma!:) ska bli kul!
sen hem och laga mat!

Jag har börjat läsa en jätte rolig blogg www.gossips.se sjukt bra:D

Titta på detta!!
Blev så sjukt kär när ronnie skickade bilden till mig.
GU va söööt, tänkte på den hela natten!!

Emma Lorentzon
JAG DÖR! VART KÖPER MAN DOM DÄR♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Idag kl. 17:35 ·
Emma Lorentzon
Emma Lorentzon
jag vill bli fostermamma åt griseeen:'(
Idag kl. 17:39 ·
Ronnie Häljeskog
Ronnie Häljeskog
ingen aning. inte i sverige tror jag..
Idag kl. 17:40 ·
Ronnie Häljeskog
Ronnie Häljeskog
hahahahahaaha.....den ser ut som en pung
Idag kl. 17:40 ·
Emma Lorentzon
Emma Lorentzon
neeeej jag vill ha den. pungis ska den heta
Idag kl. 17:41 ·
Ronnie Häljeskog
Ronnie Häljeskog
hahaha du är bränd!
Idag kl. 17:43 ·
Emma Lorentzon
Emma Lorentzon
haha nej, Emma va namnet

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0