Onsdag!

God morgon!

Va sjukt trött i morse, men nu sitter jag på jobbet och är lagom pigg:)

En annan grej! Jag åkte till gymmet igår, gick skit bra! sprang som aldrig förr!
när jag kom ut till bilen, P BÖTER, igen!!!!
Då hade jag tydligen ställt p skivan på 18.30 istället för 17.30!
skojar du med mig eller!? SKIT kärringar
fan att va plisa kan ju va det störta jävla skit jobbet.
trött på livet? ja då försör vi för andra också, bajsmackor!
men men det är väl bara att betala, jag som inte ens har pengar att köpa skor:P
men men kan får tänkta possitivt träningen gick ju så bra så det är värt 400kr.. elleeeeer..
till er från mig



Efter träningen åkte jag hem och laga mat. blev korv i ugn med potatismos:)
jätte gott!
Stoffe skulle ha lagt fram korven och tagit ut soperna men det hade han inte så det luktade sopor i hela lägenheten:P så jag fick ställa ut dom och tända alla ljus vi har med doft ljus, blev kanon!:)
gick och la mig vid kvart över nio typ och somnade lika fort kändes det som! det behövdes..

Idag ska jag träffa heden och nina, sjukt länge sen:D
åh va kul! god mat och nån öl... hihi
Det ska bli super kul!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0