Fredag!

igår va jag ledig, sjuk skönt:)

Vaknade vid 10, städa lite sen åkte jag ner till södertälje med theseres:)
vi köpte present till danielle!:) kanon blev det!
sen satta vi oss och fika en lång stund!:)
sen åkte jag hem till mamma och pappa och hämta lite papper, satt mig i solen en stund:)
 jätte skönt!
åkte till synsam och kollade synen, som jag misstänkte så måste det inhandlas ett par glasögon.!
sen åkte jag och träna, sjuuukt bra gick det:D tror jag ska va me i ett maraton.. elleeer;D haha nä men bra gick det:)

klockan blev mycket och jag kände att jag verkligen inte orkade åka hem och laga mat efter träningen då klockan hann bli 9! så jag ringde stoffe. så det blev pizza för hans del och avokado sallad för min del:)

Idag ska jag göra jätte god mat hemma!:P
Lax och potatis i ungnen:) sen blir det nog bio.
Det finns mycket att se nu såg jag i tidningen i morse! så vi får jag vad det blir men jag vill se alice i underlandet:D
har hört delade meningar om denna film så det blir spännande!:)

Jag älskar er tjejer! tack för utgången i lördags, alltid kul med er!<3


Kommentarer
Jessica :) skrev:

och jag älskar dig :) <3

2010-03-15 @ 14:35:34
URL: http://jessberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0