ehm.. hej igen:D

Haha tjabaa:D

det hände en grej, jag slutade jobba och hade inte tid för bloggen? haha så va det!

men nu är jag tillbaka igen. nytt jobb och ny energi! Jag jobbar på en ny kundtjänst svenska dagbladet.
Det är ett helt okej jobb!, stort företag med mycke unge människor:D det är roligt.

Jag har flyttat ihop med min stoffe:) till södertälje, pershagen. jätte mysigt och fint!
Kommer bli kanon i sommar med våran finfina uteplats!

Jennie har varit hemma ett tag, men åker till norge idag, faktiskt. Hon ska jobba. nicee!

Jag har fått förmig att jag ska vara nykter, det har gått bra. faktiskt! tro de eller ej!
hmm.. kanske 4 veckor. men va ute i helgen första gången jag drack:)
Jag har sjukt kul när jag är nykter och det slutar aldrig illa! så kommer nog forsätta med det, om de inte är något jätte speciellt. :)

Annars rullar allt på som vanligt, när jag tänker  efter har det ju hänt ganska mycket.
Flyttat hemifrån? jag? det trodde jag ju aldrig :P men de funkar sjukt bra och jag gillar att laga mat:D

Träningen går bra! När jag blev arbetslös tränade jag varje dag upp till två gånger om dagen!
när jag började jobba så blev det nästan igenting i början, jag va helt slut.
Men nu är jag igång igen:D känns sjukt bra!
tränar kanske 4 gånger i veckan!:)

Stoffe tränar jätte mycket han med, varje iför sig.
så det vi gör är att vi sover tillsammans, blir inte mycket mer haha,. nä men det är bra!:)

Emma på gymmet;)


Kommentarer
Daneille skrev:

weeii emma börjar blogga igen ;D go girl! <3

2010-03-08 @ 22:27:16
URL: http://leellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0