torsdag

ionsdags träffa jag danielle, åkte hem till henne och sov där bland 16andra kuddar:P
hahamen skönt va det:)

vaknade upp vid 10 och camilla kom och hämtade upp mig och vi gick på en lång promenad i solen!
sen gick vi hem till micke och lånade hans pool, mycket skönt..
sen åkte jag hem till anche och firade henne bror som tog studenten.
mycket trevligt:)  sen åkte vi in till kungsan och mötte upp danielle carro och där va även laine alle  krippa och alexander:) mycket trevligt.
sen åkte vi till oj oj oj av avslutades på snaps! bra kväll!..

ännu bättre när jag kom hem och såg vad jag hade fått för brev!!!!!:D
så glad! helt sjukt:) gillagillagilla!

idag ska jag ordna shopies naglar:) ska försöka hinna med att springa oxå sen blir det sängen!:D

Imorgon är det studentfirande och några öl på söder

sen hemoch sova eftersomjag jobba lördag.


så sköntmed SOL:D:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0