Tisdag!

gu va trött jag va igår. helt slut.
åkte till pershagen efter jobbet och städade och packade ner mina sista kläder och skor.
fan va grejer det är, sista flytten för min del går på tisdag, måste ju fan ta tag i det nu....

Lovade bort mig till emma igår men jag kom ju på att det är student firande idag ju!
lilla philip och bea tar ju studenten idag!.
så hoppas ja kan träffa emma snart endå.
blir för sellan..... hennes fel, bara hennes fel;D

LÖrdag ska vi till trosaaaaaaaaaaaa:D
jag är sjukt taggad, vi är 9 tjejer som åker ner och ska bo på båten lördag till söndag!
lunch och grillning lördag kväll och sen utgång på det:)
sjukt kul hoppas jag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0