Tisdag, som sagt segaste dagen på veckan.

Jaa... vi har fått lite problem med norge? eller jag vet inte, känns inte så bra.
trodde allt va klart, men man ska inte ta saker förgivet.
men allt kommer lösa sig det vet jag , det är bara tråkigt när man blir osäker på något man har sätt fram emot så mycket..


menmen:)
 allt löser sig, det gör det alltid!:)


jag tänker mycket just nu... det är bara för att det är som det är.
bara aceptera och gå vidare.
och det kan jag, jag kan kan kan!

Låt inte gårdagen ta för stor del av dagen.


igår gjorde jag och mamma mat sen kom anche och vi va ute och gick jätte länge, jätte skönt och hon får ta emot all min skit jag har inom mig haha. eller skit har jag inte jag bara behövde prata ut och hon fick ta det:D det är roligt att diskutera. och ibland behöver man prata ut bara inte ens om viktiga saker :P

idag ska jag till gymet? haha känns inte som att jag har varit där på hundra år.
jag har ju varit ute och sprungit eller gått i stället, så skönt nu när sommaren är på väg.
jag sitter ju inne hela dagarna så lite luft på kvällen skadar inte!
men idag smäller det igen!, jag har taggad på träning sen i går kväll haha.
hoppas jag får med mig jessica så kör vi håårt!

vi pratar lite om en fest eftersom vi ska åka bort.
men vart ska vi va och vilka ska vi bjuda?
kommer bli sjukt mycket folk! mycket kul.
men som sagt inget bestämt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0