fredaag

efter längtade fredag!:)

idag ska vi hem till filippa och äta mat:) saen blir det nog stan..:)

imorgon ska vi till trosa och jag har fått information om att det ska bli sol:D:D

jag hoppas på allt! kommer verkligen bli kanon då:):):)

har tänkt ganska mycket på norge, det är verkligen snart. läskigt men verkligen kul:D

vi har inget att förlora:)

det som är lite tråkigt är att dom inte hör av sig ang jobbet vi va på interjuv för, vi har ring men inge svar och dom ringer inte upp även fast vi lämnat meddelande? seriöst eller?..  aja det är dom soom går miste om oss;)

jag är ganska trött idag, jag och mamma låg och titta på film i min säng i går och det slutade med att vi somnade. så jag sov med mamma i natt:;D haha det va länge sen, jätte mysigt.:)




Kommentarer
Nattis skrev:

SV; Tack gumman ,:) Trivs bra brunt också men saknar längden och allt på de blonda :P

2010-06-11 @ 12:22:38
URL: http://nathalielundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0