underbara tisdag

ställde klockan i morse, åkte på första arbetsinterjuvn.
tyckte det gick bra:)
kan ni tänka er Emma arbeta som byte av reklampelare m.m?:P
jobbkläder så man syns, haha ska börja med dag men får jobba helger och kvällar sen om ja vill.
mycket bra betalt. kändes kul!

andra arbets interjuvn va på ett kläd företag där jag skulle få vara reklamations ansvarig och få ett eget kontor och människorna som jobbade där va unga och söta=)
så på det företaget kommer man nog nära alla, men det va inte lika bra betalt eftersom det inte finns möjlighet att jobba helg och kväll.

inget är bestämt än, jag väntar fortfarande på svar. ja hoppas verkligen!
på vad vet jag inte, men något av jobbet skulle va kul att få.
vet inte vilket jag vill ha mest?:P svåååårt.
men som sagt bara en av dom ringer blir jag glad.
skulle få svar denna vecka i allafall.

efter det så åkte vi och handlade sen la vi oss i park mycket mysigt:)
sen gick vi på en lång rask promenad i en timme. och vi hittade hem!:)

vi har grillat kyckling och gjort bullgur med sallad.
och ett glas vin.
sjukt gott va det!

hehe när vi stod där och försökte få igång grilljäven, så kom grannarna och skulle grilla oxå.
haha dom drog fram grejer och börja rulla en joint, tror du jag blev paff? haha (sen är det jag oxå:P)
sen undra dom i fall vi rökte.
vi skratta och sa nej!




jag älskar mina nya rosa solglasögon:))))
saknar alla där hemma.
massa kärlek från mig til ler <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0