torsdag

inatt sov vi som två död sälar :)
jätte skönt..

har inte haft spreciellt mycket att göra idag..
så nån timme innan vi sluta kom jag på den jätte bra idén att börja rensa burar..
vi har 3-4st med bara dräckter i som ska ut på lagret.
ja men de tyckte jag att vi skulle ta tag i så det gjorde vi.
haha fyy va jobbigt. men jag har att göra i morgon med, så de är bra;)

idag har jag och anche skaffat bank! så nu kan jag få min lön:)
wihoo! får två veckors lön.. och den ska jag försöka leva på tills nästa lön, vi får se hur de går men jag hoppas att ja klarar det.. vi har gjort av med sjukt mycket pengar... blää
men de ska det bli ändring på nu!

det är redan fredag i morgon? dagarna går för fort.

känns som att alla ska till gotland i år. och jag kan inte följa med:(
det hugger i hjärtat... känns bajs helt ärligt.
men men! ni kommer ha de underbart.

jag tror att det inte är förens nu jag börjar fatta att jag verkligen har flyttat..
jag ångrar verkligen ingenting. men jag saknar alla där hemma sjukt mycket.
men vi ses snart igen. <3


Kommentarer
Michaela Stappe skrev:

Gulle då <3 härligt att höra att ni har att göra och har det bra iallafall! Jag får komma och hälsa på dig någon gång ;) ta en roadtrip till dig haha :P tänkte säga fan två veckors lön är ju ändå jävla bra med pröjs men sen kom jag på att de fan är svindyrt där så blir väl inte så mycket skillnad... haha

2010-07-22 @ 22:07:51
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0