tordagskväll

har precis varit ute och sprungit :)
kör lite styrka hemma oxå, känns bra!
vill gå iväg och sola men anche har mina pengar och dom är på stan:P

gick lite tidigare idag från jobbet, fanns inget att göra.
så jag mötte upp anche så gick vi till banken och satte in alla pengar för hyran.
Imorgon hoppas jag på lön:) hoppashoppas!

ska hoppa in i durschen sen laga mat.
Idag blire köttfärsbiffar med potatis och brunsås och massa sallad:D
mummaa:)

Funderar på att ställa kl på 8 i morgon för att gå ut och springa på morgonen?
veeet inte varför ja har fått den idén.
Jag som ligger i sängen fram tills jag verkligen måste gå upp och sminka mig och sen springa till bussen.
det slog mig idag. vi får se hur det blir i morgon;D
om jag somnar gott i natt så gör jag nog det. annars sover jag tills jag verkligen måstee gå upp:P



lagom mysig bild;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0