tjääna

fattar ingenting.
plötsligt har jag två jobb och vet inte vilket jag vill välja?

vakna av mobilen i morse och det va från klädföretaget där jag ska vara returansvarig.
jag får prova på två veckor och sedan angligen fast.
jag blev jätte glad såklart och ska börja imorgon:)

jag och anche har varit ute på stan hela dagen.
tittat kläder och druckit en öl vid hamnen , mumma!:)

sen när vi kom hem kollade jag mailen och jag har fått svar från det andra jobbet oxå.
panik! vad ska jag välja?
dom vill att jag börjar på måndag och har kontrakt tills sista september.
trologtvis förlängt sen..
det är lite bättre betalt och antagligen kommer jag kunna jobba helger och kvällar där.
det är pluset där.
men jag tror att ja kommer trivas bättre på det andra företaget, faktiskt.

det är jätte svåårt.
men jag ska i allafall och jobba i morgon, om det känns skit bra då vet jag det och går glad i hatten till nästa jobb på måndag. men men ska försöka sova på saken? mm bra lycka till emma:P
aja..

vi har varit ute på en långpromenad i högt tempo idag oxå:)
efterdet lagade jag omelett med massa grönsaker och korv i, jätte gott.

nu ska jag gå och lägga mig och titta på någon film, och verkligen försöka sova.
tror inte jag sov någonting i natt, fattar inte varför:(
men men omställning? ja vet inte.

hoppas alla mår bra hemma. saknar er. samtidigt som jag trivs jätte bra här. konstigt med sant.

bjuder på några bilder från idag:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0