Tisdagskväll

Sitter här i soffan och letar efter olika citat eller ordspråk.
jag vill så gärna tatuera mig, men vet inte riktigt vad.
Eller jo en gris ska jag göra på underarmen och en blomma på foten.
men jag skulle vilja ha en text oxå. :)
mycket man vill här i livet.

faktiskt har jag bett en kompis rita upp en gris åt mig:D
hoppas hon gör de snart!

Idag blev de jätte fint väder lagom tills jag sluta så jag och anche gick och la oss och sola i en park.
Orkade inte speciellt länge men 1.5h låg vi där i allafall:)
sen bergav jag mig ut på en löprunda, det gick inte alls bra.
As varmt och jätte jobbigt va det idag men nu är det gjort i allafall,
Anche gjorde jätte god wook medans jag va borta så lagom till att ja va klar med springning och lite styrka här hemma så va maten klar :D as nice!

nu ska jag titta på film sen sova, kul liv man har:P
förstår inte att man kan va så trött?

.Carpe Diem.
.Lev som om varje dag var den sista.

 
 


 i love you babe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0