tisdag

Fattar inte vad det är för fel.
jag har inte sovit ordentligt sen jag kom hit?
inatt somnade jag kanske vid 3.
sjukaste ovädret jag varit med om.
åska och blixtrade så jag trodde att jag skulle dö.
herregud, fan va rädd jag va.
stod i tidningen idag att det hade varit 47 blixnedslag på mindre en 60sekunder!?!
och där låg jag och titta ut.. bläää


När jag kom till jobbet imorse va det kaos!
det hade läckt in hur mycket vatten som helst och hela supportkontoret va vi tvungna att utrymma med grejer
bra start på dagen;)

annars har dagen på jobbet varit toppen:)
Jag blir glad av mina jobbkamrater:) bäst!

kom hem och åt två morötter sen gick vi och panta och kolla gymkort.
fan dyrt:( men men vi får lösa de på något sätt.

Nu har jag precis lagat köttfärs sås och makaroner och god sallad.:)
imorgon ska jag äta fiskbullaar för anche ska jobba över=)=)
och hon gillar inte fiskisar så jag får äta dom hihi.

Hoppas micke och dolken kommer på fredaaaaaaag och inte lördag!
maten börjar ta slut här nu... :P
fiskbullar har jag imorgon sen blir de soppa och bröd på torsdag sen är de slut haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0