Tisdag

vi har varit här i 4 veckor nu, en månad??
tiden går sjukt fort, men kul har vi.
lite overkligt! men sant:D

Inatt kunde jag inte sova bra alls eftersom det var några som hade MEGA fest utanför oss.
Vi har nämligen en liten uteplats/gård eftersom vi bor i lägenhet.
Så det va sjukt svårt att sova när dom skrek och skratta och det ekade mellan stenhusen:P
men men jag gick och la mig på våran jätte rosa soffa och somna till och från!
men har ganska mycket att göra på jobbet idag så jag kommer nog inte hinna somna!:P

Idag kommer Martin!:)
Han ska på arbetsinterjuv så han kommer under dagen och åker hem ikväll men 11 tåget.
Vi ska hinna ses och fika hade jag tänkt!:D
hoppas han får jobbet:)

ikväll måste jag ut och springa och träna lite!
orkade verkligen inte igår eller jag hann inte:P
va ju och shoppa sen lagade vi mat sen fastnade jag framför skyp!
men som sagt, idag kööör vi!

här är vi i helgen INNAN utgång ! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0