söndag

kvällen slutade bra igår med:)
gick hem till fanny och nina och föra där med alla hennes vänner, sjukt kul.
dom bor 7st i en lägenhet. jätte mysigt som en stor familj:)

sen gick vi ut på ett jätte coolt ställe och sedan vidare till något annat ställe.
allt är så sjukt stort!
as nice.:)

idag har jag legat i sängen till kl halv sex? vilken lirare jag är.
men mysigt va det:)

sen åkte jag och anche till polishuset och hon gjorde en anmälan, tog BARA en och en halv timme.
SKOJAR DU ELLER. fan va segt men men.

sen köpte vi dagenefter mat och åkte hem till fanny och co och titta lite fotboll:)
nu sitter vi här och ja ska durscha för ja svättas som ett as.
så nu vet alla det oxå;D

sen ska jag springa in till sängen och tok sova:)

imorgon ska jag jobba, då börjar det på riktigt.
jag ska va själv då. hjälp, jätte nervös.
två dagars uppläring sen ska ja kunna allt?:P
haha men det går nog bra:)

sov gott alla glada.:) och arga eftersom spanien vann:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0