onsdag

Halloj!

sov ingenting inatt heller typ. fattar fan inte va det är.
men men jag orkar dagen endå:)

Gick bra på jobbet, fick ta samtal idag hehe.
LITE svårt med norskan men vafan. det går bara om man vill.
satt med sötlinn och hon hjälpte mig så bra så:)

efter jobbet mötte jag Fanny och vi satt oss i slottsparket och sola och åt jordgubbar.
jätte mysigt. sen gick vi en sväng på stan och avslutade med suchi i en annan park med några andra:P
mycket trevligt:)

Kom hem och slängde på mig träningskläderna och gick ut och sprang!?:)) duktiga jag, bra gick det tycker jag:) har inte sprungit på ett tag och det märktes om man säger så;)

nu har jag precis durschat och ska göra mig i ordning för natten:)

saknar er där hemma.. men har det som sagt jätte bra.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0