onsdag och heldöd

jag är helt slut!
råkade bli en LITEN utgång igår. haha men kul va de:)
micke och jag spårar ur och hoppar bland buskar och grejer haha men a de va kul!
kom väl i säng vid 5 tiden, anche gick upp 06.15 för att jobbar, HAHA
och hon jobbar över idag?????? va händer.
själv har jag räknat minuter på jobbet. herregud kvinna!

hade som tur var inte så mycket att göra idag, så jag tog de ganska lungt.
får ta igen de i morgon=)

idag har jag och mariqa varit på stan och kollat runt.
och sen kommit hem och gjort jätte god middag:)

snart kommer dolk och micke hem från jennie och anna:)
vi ska nog kolla fotboll ikväll, kanske en öl om ja får i mig det haha
men det ska nog inte va några problem;D
Dom åker i morgon :'(
 kommer bli tråkigt.. men jag måste hem och hälsa på snart.
saknar alla mycket mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0