Onsdag!

fattar inte vad det är för fel! somnade 3-4 i natt???
men jag är endå pigg eller hyfsat i allafall:)
anche somnade typ vid 9 och jag låg där och hörde henne snarka! kul!
så jag gick ut på soffan i natt igen.. skypa lite med danielle! saknar henne så!
Saknar alla där hemma, men kommer komma hem 13-15augusti eftersom jennie fyller år ska hon hem och då åker jag med dom:) kommer bli skönt att komma hem och krama familjen och alla andra:D

Har haft ganska mycket att göra på jobbet idag men just nu sitter jag på telefon eftersom linn har åkt iväg och handlat lunch:) ringer ingenting haha.
funderar på att flytta in mitt kontor till samma som linn, blir nog lite roligare så:D

idag ska jag nog träna och så ska vi ha stor städning i lägenheten!
haha det har vi inte haft sedan vi flyttade in. Mysiga tjejer!:D
så det behövs nog!

Fick nyss reda på att martin ska börja jobba här vecka 34! as kul!:)

Det är verkligen jätte dåligt väder här. lagom kul att när vi flyttade hit så blev det över 40 grader i stockholm! haha
aja jag tjänar pengar, får tänka så!
och några dagar har varit fina faktiskt;D det ut som det kommer spricka upp idag med!



Kommentarer
Michaela Stappe skrev:

Klämma in en snabb snabb fika när du är här hemma? <3

2010-07-28 @ 20:53:19
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0