måndagskväll

Dagen på jobbet gick segt, har ju inte så mycket att göra.
Men det rullar på och jag syselsätter mig så gott det går.
Imorgon blir det nog mer, hoppas jag!

Efter jobbet åkte jag hem och drack kaffe! shit ja höll på att dö pga huvudvärken eftersom jag inte druckit på hela dagen! sen kom anche hem och vi gick ner på stan.
Jag råka shoppa lite. men bara bra saker typ;D

Efter det gjorde jag jätte god middag:)
Kyckling,bullgrur,sås och sallaaad:)

micke och dolken skulle köpa med sig sallad när dom kom, det va bara de att dom råka ta vitkål i stället.
tro det eller ej, det är as gott:D

nu ska jag ta bort sminket och gå och lägga mig och se på film!
trött trött trött. är det enda jag är?
konstigt när man sover typ 6 timmar på hela helgen!
men vafan man lever bara engång och den gången är nu!:D

ha det bra alla glada:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0