Måndag.

jag är trötttt..
och jag har tråkigt.
är irriterad, vet inte varför.
jag vill gymmaaaa åh!
ska byta om och ut och gå och gå och gå.
men det är så tråkigt här, hitttar ju inte , och man kommer till samma ställe hela tiden.

Har jobbat 10.00-16.30 idag.
tiden gick jätte fort och det va kul
dom är så söta och snälla på jobbet. Gillar dom!
Har varit mest med Linn idag, så himla söt tjej.¨
alltid glad! så man kan inte ha tråkigt när hon är med:D

kom hem och satt lite framför datorn, gick och la mig . råka somna en stund.

jag vill träffa mina tjejer!

alla dagar kan inte va på topp och idag råkade ja få en sån när ja kom hem.
men men hoppas de går över när jag varit ute och gått.

PUSSSSSSS


snart kommer micke och dolken:):):) <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0