Lördag

sjukt otippad kväll igår sjukare ska det bli ikväll!

jag och anche satt och drack vin ensama hemma.
skulle gå och handla mat men blev några öl med fanny i ställe, sen kom
joel och aron till oss och föra sen drog vi ut och det blev ett gäng drinkar.
mycket kul och trevlig kväll.

idag har vi varit död och gick upp vid 5 . herregud.
gick ut en sväng och blev bestulna på anches plånbok.
skit kul verkligen. jävla pundar svin!
så nu har vi ätit och gör oss i ordning sen till polishuset sen iväg till fanny för sedan en utgång!
wiihooo. haha igår tog jag inte med mig en kr ut men det gick ju bra endå!

jag har druckit två groggar och nu ska vi gå och säga hej till poliserna haha.
jaja detta kommer sluta som alla andra kvällar, SKIT BRA:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0