god morgon ? eller nått:)

Tjabbaaa!

Igår va en mysig dag!
på kvällen så satt vi bara hemma och sökte jobb och titta på film.

haha helt sjukt egentligen, tre tjejer sitter breve varandra med tre olika datorer!
socialaklubben hej och välkommen!
haha men men.

idag har vi ätit frukost och durschat sen kom jag med den utmärkta iden att tvätta soffan!
mina armar är helt döda! men bra blev det!
vi ska bara iväg och köpa några filtar sen blir det all in ikväll:D
Jennie och hoppas sofie kommer
sen kommer mariqas pojke och troligtvis någon vän till hoonom.
kanske utgång annars har vi fullt ös här!

igår prata ja lite me camilla haha lät som att hon ska komma till nästa helg:D
och micke och dolken vecka 28:D

nu ska jag sminka mig sen ska jag ut på stan och umgås me jennie:)
kaffe nästaaaaa!

lägger upp lite bilder från igår:)
sjukt mycke folk:D

saknar er mina kära!:( men vi ses snart.
massa kärlek!



Det här fick jag av danielle innan jag åkte :(
sitter breve min säg och jag tänker på dig varje dag när jag vaknar och när jag somnar :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0